maanantai 13. tammikuuta 2014

vuodet ne vaan vaihtuu...

Ensinnäkin täytyy myöntää, kuinka laiska olen ollut kirjoittelemaan. Nyt kun jäin työttömäksi, olen päättänyt pitää kotimme siistinä ja olenkin käynyt tätä tavaramäärää läpi pikkuhiljaa.

Vuosi 2013 on ollut mulle ja mun puolisolle erityisen rankka, vaikka onhan niitä hyviäkin hetkiä.

Mulle rankin kokemus oli ehdottomasti mummun kuolema, oli se sentään läheisin ihminen, jonka oon 
menettänyt ja pelko siitä, koska lähtee vanhemmat on kamala, varsinkin kun tietää, ettei hekään ole perusterveitä.


Puolisolleni varmasti pysäyttävin hetki oli päätös oman hevosen  lopettamisesta, eikä sitä ollut helppoa katsoa vierestäkään. Tämä kaikki tapahtui siis uuden vuoden aattona. Puolisoni ja hänen ystävänsä lähtivät tallille jättämään viimeisiä jäähyväisiä, olisin toki halunnut mennä mukaan, mutta sovittiin, että he meneväyt keskenään. En olisi ehkä kestänyt katsoa sitä. Ja ajattelimme, että on parempi, jos toinen edes pystyy olemaan vahva ja tukemaan toista.




AINOA  posiviitinen asia vuodelta 2013, me mentiin kihloihin (111213)

Eikä se nyt oikeesti ees oo ainoa, ollaan saatu läjäpäin uusia frendejä, mikä on tietty mahtava juttu.
Näissä ystävissä on vielä se, että mä tiedän että ne tulee pysyyn meidän rinnalla pitkään :)
Ainakin tällä hetkellä meidän frendiporukasta suurin osa on samoilla linjoilla, esim. lasten hankkimisen kanssa. Tosin monilla meidän ystävillämme on jo lapsia, mutta ei se ole menoa haitannut. Me halutaan vielä mennä kun ollaa nuoria ja jaksaa :)
Ollaankin kavereiden kanssa ja jo pidemmän aikaa suunniteltu yhteistä ulkomaan reissua ja sehän on toteutettava heti kun kaikkien tilanne sallii sen.




Niin ja olihan tuo kesä Outotecillä aika ikimuistonen.






                         





Odotan vuodesta 2014:

-Ylläksen reissua
-Guccin bileristeilyä
-Ulkomaille lähtöä
-KESÄÄÄ
-Mökkeilyä (aah, nyt on oma mökki käytössä)
-Kavereiden näkemistä eri puolella Suomea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti