perjantai 15. marraskuuta 2013

Missä vaiheessa mun elämästä on tullut tällaista?


Yksinkertasesti mulla on vaan niin paha olla. Jos nyt olis joku nappi, mitä painamalla mä vaan katoisin, olisin painanut sitä aikoja sitten. Tuntuu,että oman pahan oloni takia muutkin voi huonosti ja sehän on täysin mun vika.






Oon aina ollut sellanen, että tarviin kannustusta ja tukea ja nyt melkein neljä vuotta mulla on ollut sellanen tuki ja turva, oma puoliso. Ja kuten oon jo aiemmin kertonut, suurin pelkoni on läheisten menettäminen ja nyt pelkään, että ajan vaan kaikki mulle rakkaat pois luotani. Sitä en halua! Oon vaan kotonakin valittanut omista ongelmistani, enkä edes itse oo sitä tajunnut. Mutta ne eiliset sanat musta, sai mut tajuumaan itsekkin millanen ihminen mä nykyään oon. Mä vaan haluan, että osaisin tehdä mun puolisosta onnellisen ja toisinpäin.
Jos mä todella oon niin kamala ihminen, niin mitä helvettiä mä täällä enää teen? Tarkotukseni ei todellakaan ole satuttaa ja haluta pahaa kenellekkään.

En enää jaksa edes töitä, en herää aamusin kellon soittoon, en pysty hoitamaan velvollisuuksia, en osaa tehdä ketään onnelliseksi. Oon vaan niin tieni päässä, enkä tiedä miten täältä noustaan. 




ei lupaukset paljon auta kun on tämä taakka
mä sivullinen olen aina kuolemaani saakka



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti